דוכני אוכל לאירועים בריאים יותר

דוכני אוכל לאירועים בריאים יותר - בין אם אתם מתכננים אירוע המוני לבין אם אירוע מצומצם וקטן באווירה משפחתית, אחד הדברים החשובים ביותר, המדוברים ביותר והמרשימים ביותר הוא האוכל והכיבוד במהלך האירוע. דרך הבטן ודרך הטעמים אנשים נוטים לזכור ולקבוע האם האירוע היה מוצלח או לא, לצד עוד כמה פרמטרים, אך אין ספק שפרמטר האוכל הוא החשוב ביותר.

במאמר הבא אנחנו נדבר על תפריט אוכל בריא ודוכני אוכל לאירועים עם אוכל בריאותי שירשים כל אחד מהאורחים המוזמנים שלכם!

דוכני אוכל לאירועים

כשחושבים על אוכל בריאותי, זה נראה כי ארגון ותכנון של דוכני אוכל לאירועים לא בדיוק יהיו מפתים כמו קייטרינג בשרי או חלבי ושומני למיניהם…

צריך לחשוב ולתכנן בקפידה יתרה, כדי לשמור על הסטנדרטים הן של דוכני אוכל לאירועים והן של תפריט אוכל בריא, והכי חשוב שיהיה מגוון, צבעוני ומעניין לעין ולבלוטות הטעם. בשביל לפתוח דוכני אוכל לאירועים שיהיו בנויים מתפריט אוכל בריא, צריך לעשות התאמות מאוד ספציפיות של הקולינריה, ובטח שלדאוג שהאוכל יהיה משובח, טרי ואיכותי ככל הניתן, הכל על מנת להשאיר לאורחים את הסקרנות המספקת של לגשת לדוכן שמעניין אותם, לקחת צלחת ולטעום בהנאה מהשפע, גם אם זה בריא, לא מטוגן ולא נוטף שומן מן החי.

לתכנן אירוע עם תפריט אוכל בריא

כאמור, תכנון אירוע כזה דורש חשיבה עמוקה וסזיפית שכל פרט יצא ייחודי ומושלם, בטח בתחום האוכל והכיבוד. יש לחשוב היטב על כלל המרכיבים בכל מנה, חשיבה על הקלוריות, הערכים והסיבים התזונתיים שכל מנה מעניקה לסועד, וכמו כן, בלתי נמנעת גם החשיבה על הכלים שיהיו רב פעמיים או כאלו שמתכלים וידידותיים לסביבה, בהתאם לאופי המזון.

כדאי ואף רצוי בכדי לשדר בדוכני אוכל לאירועים שהאוכל בריא, כמו קייטרינג טבעוני למשל, לחשוב עם אילו חומרי גלם תרצו להשתמש, מה תהיה מנת השוס שתפתיע את האורחים, ולא לשכוח לכלול שילובים מענגים ומרעננים של פירות וירקות בהתאם. כשאתם משכירים דוכני אוכל לאירועים, המקצוענים בתחום חושבים על כל פרט ופרט החל מההכנה ועד להגשה, כך שכל אורח מוזמן לאירוע שלכם יהיה מרוצה וסקרן לטעום עוד ועוד.

אז נכון שזה מדליק ונפוץ כאשר דוכני אוכל לאירועים כוללים בתוכם כיבוד כמו פלאפל וצ'יפס, אבל ישנם תחליפים מדהימים לא פחות. למשל הפלאפל שכולנו מכירים יכול להיות אפוי ולאו דווקא בשמן עמוק. עם אופן ההכנה המתאים כל אורח ילקק את האצבעות ובכלל לא יוכל לתאר לעצמו שזה לא מטוגן בשמן עמוק. אותו הסיפור גם לגבי צ׳יפס. תפוח אדמה אפוי מקבל עסיסיות מענגת והרבה יותר טעים מצ'יפס שספוג כולו בעיקר בשמן.

קייטרינג טבעוני

לרוב חושבים שמרכיבים של אוכל טבעוני הם יקרים פי כמה וכמה ממרכיבים רגילים בגלל אופן ההכנה המיוחד שלהם ועלות חומרי הגלם, אך לא תמיד כך הדבר. הכל תלוי בשילובים בין כל החומרים, כך שתתקבל המנה המושלמת. לעיתים, תופתעו לגלות שמנה ״פשוטה״ של  מרכיבים בסך הכל כמו פלפל עם תחליף גבינה, יטריפו לכם את בלוטות הטעם בצורה שלא תוכלו לתאר לעצמכם.

חשוב להבין שאורחים בעלי אורח חיים טבעוני הם כאלו שמקפידים יותר לגבי מה שנכנס להם לגוף, ולא רק הם אלא שגם אוכל בריא למבוגרים הוא חשוב וקריטי כדי לשמור עם הגיל על הבריאות לאורך זמן.

זה לא סתם שטבעונות הפכה לטרנד ומוטמעת בקרב יותר ויותר אנשים מיום ליום, לא רק עקב החשיבות של שמירה על איכות הסביבה ורווחתם של בעלי חיים, אלא גם החשיבות של אוכל בריאותי שאנחנו צורכים וניזונים ממנו. לכן, כשמדובר בדוכנים לאירועים, זכרו לחקור את השוק ואת האפשרויות הקיימות בפניכם, כמו גם המבחר של סוגי המנות, בין אם אלו קינוחים מתוקים ובריאים, מנות עיקריות או כיבוד קל.

 

מאמרים נוספים
תכשיטים עבודת יד
תכשיטים עבודת יד לנשות עסקים ישראליות

תכשיטים עבודת יד – לגברים קל להתלבש. לגברים אין התלבטות איך מתלבשים לחתונה, למשל.

ובכלל, לגברים אין קוד לבוש אותו הם מציבים לעצמם מידי בוקר. אך לנשים, מה לעשות, יש יותר אופציות וגם קלאסה. החל מחליפות ערב לנשים עד לבגדי ים – הקלאסה לעולם נשארת וזה הזמן להכיר אותה

מיהן אותן נשות עסקים ישראליות?

אכן, השוויון סוף סוף בפתח. הגיע הזמן שזה יקרה בכל התחומים ואנחנו מצפים לזה בקוצר רוח.אך ישנם דברים שכנראה לא ישתנו והוא הסטייל. לנשים יש סטייל והרבה. אנחנו רואים את זה בתכשיטים, בלבוש ובקוד הלבוש בעבודה שאותו הן

תכשיטי יוקרה לנשים
תכשיטי יוקרה לנשים בקריירה – העלאת מיתוג אישי והצלחה

ככל שנשים מטפסות בסולם ההצלחה בקריירה שלהן, מיתוג אישי הופך להיות חשוב יותר ויותר. היבט אחד של מיתוג אישי שאסור להתעלם ממנו הוא התכשיטים שעונדות נשות קריירה. תכשיטי יוקרה הם כלי רב עוצמה ביצירת תדמית של הצלחה ומעמד, ויכולים להשפיע במיוחד במסגרות מקצועיות. אפילו מפורסמות ונשים מצליחות בתעשיות שונות מסתמכות על תכשיטי יוקרה כדי לרומם את התדמית המקצועית שלהן. – אז למה שלא גם את –

בכל הנוגע למיתוג אישי, תכשיטי יוקרה יכולים להיות כלי רב עוצמה. בחירת תכשיטים יכולה להעביר מסרים על אישיות, סגנון ומעמד, ויכולות ליצור רושם ראשוני חזק

שירותי הסעדה
שירותי הסעדה לכל מטרה

שירותי הסעדה לכל מטרה או קייטרינג לאירועים מסייע לספק מנות טעימות וחמות למגוון רחב של אירועים בין אם אירועי חברה או אירועים כמו ימי הולדת, חתונות ובר או בת מצווה.

אירועים עם שף מקצועי בראש חברת הקייטרינג טובים וטעימים הופכים את כל המשתתפים באירוע למרוצים ופעמים רבות שירותי הסעדה למוסדות מציעים מספר סוגים של מנות ממגוון מטבחים, בכדי לגרות את החך של המשתתפים ולעודד אותם ואת בעלי האירוע לפנות אליהם שוב בעתיד.

שירותי הסעדה מעולים

שירותי הסעדה מעולים הם כאלו שיש בהם הרבה סוגים שונים של אוכל טעים ואיכותי, העשוי מהרכיבים הטריים והטובים

תוכן עניינים