איך לבחור צלם לברית

כשמדובר בצילום בריתות, כדאי להבין שישנם כמה נושאים חשובים שכדאי לזכור ולדעת, גם אם אתם לא צלמים מקצועיים ומזמינים צלם מקצועי לברית הקטן או בריתה של הקטנה שלכם, וזאת בעיקר כדי לקבל את התמונות האיכותיות והייחודיות ביותר שרק אפשר- שלכם של המשפחה שלכם, של החוגג הנסיך וגם של שאר החברים המוזמנים לחגוג איתכם בסוף האירוע.

ברגע שתדעו את כל המידע החשוב, עליו בדיוק המאמר הבא ידבר, אתם יכולים להיות רגועים שאתם מודעים לצרכים שלכם כשתחפשו צלם לצילום בריתות מקצועי מספיק.

הסיבה שחשוב לדעת על התחום בצורה מספיקה לפני שתתחילו לחפש, היא כדי להכיר מה האפשרויות העומדות בפניכם בכל הנוגע לצילום, ומה אתם רוצים בדיוק שיתועד ויצולם וגם איך, וגם כדי לשתף פעולה יד ביד עם הצלם שאכן ישדר את האווירה שאתם רוצים לשדר.

טיפים מקצועיים שיועילו לכם בשיתוף הפעולה עם הצלם

ברוב האירועים התאורה היא נמוכה מאוד וישנם אפקטים של תאורה צבעונית שעליהם אחראיים אנשי המקצוע הנוספים שעובדים על האירוע, כמובן תלוי בסדר גודל האירוע ובאופי שלו. הדיג'יי, בעל האולם או הצלם יכולים להיות אחראיים על נושא התאורה והאפקטים יחדיו ולפעמים זוהי אחריות המוטלת אך ורק על הצלם- גם במקרה ואירוע הברית הוא סולידי וקטן וגם במקרה של חיסכון בעלויות על אנשי צוות נוספים, שהצלם יכול לקחת את התפקידים הללו בעצמו.

אפקטי התאורה השונים

יחד עם נושא התאורה הנמוכה באולם, חשוב להבין שההצלחה של התאורה- שלא תסנוור את הקהל, וגם שתצטלם יפה בתמונות בצורה אסתטית וללא צורך בליטושים מיותרים וזוויות לא מחמיאות לאורחים- תלויה בעיקר באיכות הציוד הטכני שנושא עימו הצלם לצילום בריתות. הצלמים שיהיו מקצועיים מספיק, ידעו להיות מאובזרים בהתאם בכדי להתגבר על כל מכשול, תנאים קיצוניים וקשיים טכניים לפני ובמהלך הברית. לצילומים מיוחדים אפשר לבקש מהצלם הנבחר להצטייד בתא צילום לאירוע, אותו משכירים ישירות מהצלם או מספקים חיצוניים. אם ברצונכם לשכור לברית שלכם תא צילום לאירוע, תוכלו להיעזר בכשרונות ההפקה שלנו ב Gold Events.

תקשורת וסבלנות

כשאתם מחפשים צלם לברית, חשוב לבדוק שהוא תקשורתי וסבלני כלפי הלקוחות שלו, לא רק בעת סגירת העסקה בפועל, אלא גם בהכנות לאירוע וסגירת כל הפרטים לקראתו, ואף במהלכו. כאשר הזמינות והקשב שלו אליכם כלקוחות שלו חושבה וקריטית, בעיקר כדי לקבל את התוצאות הרצויות בצילומים. בנוסף לכך, חשוב לראות ולהבין שאם הוא אדיב כלפיכם, הרי הוא יהיה גם אדיב כלפי האורחים המוזמנים שלכם במהלך האירוע, בעיקר כשמדובר בתנאי לחץ וריבוי של ביקוש תמונות מצידם, מה שקורה לא מעט בבריתות ובעיקר מצד המשפחה.

שביעות רצון לכולם

עוד בטרם הברית, כדאי לעשות רשימה מסודרת של כל בני המשפחה המוזמנים כדי לא לפספס אף אחד מהמשפחה הגרעינית בעיקר, אשר ירצו להצטלם עם הנסיך או הנסיכה שרק נולדו. כדאי לעשות לכולם תמונות מקצועיות ומרשימות עם החוגג, עוד לפני תחילת אירוע הברית וגם במהלכו, ולצורך הזה במיוחד אפשר לשכור תא צילום לאירוע, מה שמייחד מאוד ויבליט בהחלט את צילומי הברית שלכם מעל כולם.

צילומי אווירה

צילומי אווירה אלו צילומים של אופי האירוע של הברית שהפקתם, באופן כללי. לרוב, צלם הברית משתמש בציוד כמו דרון או מצלמות גבוהות המצלמות את סידורי הישיבה, הפרחים, האורחים, הריקודים והאווירה הכללית במהלך האירוע, ומשדר את מה שקורה בברית בעיני המצלמה.
חשוב שתשימו לב שהצלם דואג לצלם ולהתמקד גם בתקשורת הבינאישית כמו חיבוקים, חיוכים ועוד מניירות אופטימיות שייחרטו בזכרון, כמו גם וידאו של השטויות המצחיקות שאוהבים לעשות במהלך הנסיונות לצילומים בתא צילום לאירוע.

לבוש מכובד

בהתאם לאווירת האירוע, חשוב בהחלט שהצלם לא יגיע עם טישרט וג׳ינס, מה שייבדל אותו משאר האורחים המוזמנים לברית, אלא שיגיע בקוד הלבוש המתאים לכולם.
בנוסף, כשהצלם מבדל תא עצמו בעזרת הלבוש, פסיכולוגית האורחים מרגישים פחות נוח עם זה וזה עשוי להשפיע על טיב התמונות הטבעיות והיופי שבהן, דווקא בגלל שהצלם בולט ולא משתלב באווירה.

לסיכום

צלם לברית, מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד מהלך הרוח באירוע שלכם. כדי לייעץ ולעזור לכם להפיק אירוע מדהים ולבחור צלם מתאים לצילום בריתות, כדאי לפנות ל Gold Events עוד היום.

מאמרים נוספים
תכשיטים עבודת יד
תכשיטים עבודת יד לנשות עסקים ישראליות

תכשיטים עבודת יד – לגברים קל להתלבש. לגברים אין התלבטות איך מתלבשים לחתונה, למשל.

ובכלל, לגברים אין קוד לבוש אותו הם מציבים לעצמם מידי בוקר. אך לנשים, מה לעשות, יש יותר אופציות וגם קלאסה. החל מחליפות ערב לנשים עד לבגדי ים – הקלאסה לעולם נשארת וזה הזמן להכיר אותה

מיהן אותן נשות עסקים ישראליות?

אכן, השוויון סוף סוף בפתח. הגיע הזמן שזה יקרה בכל התחומים ואנחנו מצפים לזה בקוצר רוח.אך ישנם דברים שכנראה לא ישתנו והוא הסטייל. לנשים יש סטייל והרבה. אנחנו רואים את זה בתכשיטים, בלבוש ובקוד הלבוש בעבודה שאותו הן

תכשיטי יוקרה לנשים
תכשיטי יוקרה לנשים בקריירה – העלאת מיתוג אישי והצלחה

ככל שנשים מטפסות בסולם ההצלחה בקריירה שלהן, מיתוג אישי הופך להיות חשוב יותר ויותר. היבט אחד של מיתוג אישי שאסור להתעלם ממנו הוא התכשיטים שעונדות נשות קריירה. תכשיטי יוקרה הם כלי רב עוצמה ביצירת תדמית של הצלחה ומעמד, ויכולים להשפיע במיוחד במסגרות מקצועיות. אפילו מפורסמות ונשים מצליחות בתעשיות שונות מסתמכות על תכשיטי יוקרה כדי לרומם את התדמית המקצועית שלהן. – אז למה שלא גם את –

בכל הנוגע למיתוג אישי, תכשיטי יוקרה יכולים להיות כלי רב עוצמה. בחירת תכשיטים יכולה להעביר מסרים על אישיות, סגנון ומעמד, ויכולות ליצור רושם ראשוני חזק

שירותי הסעדה
שירותי הסעדה לכל מטרה

שירותי הסעדה לכל מטרה או קייטרינג לאירועים מסייע לספק מנות טעימות וחמות למגוון רחב של אירועים בין אם אירועי חברה או אירועים כמו ימי הולדת, חתונות ובר או בת מצווה.

אירועים עם שף מקצועי בראש חברת הקייטרינג טובים וטעימים הופכים את כל המשתתפים באירוע למרוצים ופעמים רבות שירותי הסעדה למוסדות מציעים מספר סוגים של מנות ממגוון מטבחים, בכדי לגרות את החך של המשתתפים ולעודד אותם ואת בעלי האירוע לפנות אליהם שוב בעתיד.

שירותי הסעדה מעולים

שירותי הסעדה מעולים הם כאלו שיש בהם הרבה סוגים שונים של אוכל טעים ואיכותי, העשוי מהרכיבים הטריים והטובים

תוכן עניינים