הופעות סטנד אפ לחברות

בשנים האחרונות, חברות ותאגידים מבינים יותר ויותר את חשיבותם של ימי גיבוש למקום העבודה ולצוות העובדים.
החשיבות של רווחת העובד, ההשקעה בו במקום העבודה והפגנת האכפתיות הינה חשובה ואף קריטית ומשפיעה ישירות על התפוקה והיעילות שלו במקום העבודה, משפיעה על מצב הרוח באופן ישיר ועל התקשורת הבינאישית בינו, בין המעסיק ואף לבין העובדים האחרים בחברה.
באופן ישיר וגורף, העובדים בצוותים מרגישים כי משקיעים בהם, רואים אותם, אכפת מהם ורוצים בטובתם, ולכן החברה בה הם עובדים עושה את המאמצים והחשיבה כיצד אפשר לגרום לעובדים להרגשה טובה, לא רק במסגרת שעות העבודה, אלא גם מחוצה לה.

הביקוש להופעות סטנד אפ לחברות עולה

ועקב הביקוש העולה, ישנן בשוק חברות רבות בארץ המתמחות באירגון ימי גיבוש לחברות בקונספטים שונים, ביניהם יכולים להיות נושאים מגוונים כמו סדנת אוכל, סדנת צחוק, פעילויות אקסטרים, מופע סטנד אפ לחברות ועוד ועוד.

ואם כבר הזכרנו כמה קונספטים, נדגיש במיוחד את הצד ההומוריסטי שפעילויות כמו סדנת צחוק או מופע סטנד אפ מעניקות!
כאשר להומור יש כל כך המון תכונות חיוביות ומועילות לחיינו, נכון שלפעמים החיים יכולים להיות אבסורדים אבל לא תמיד הם מצחיקים אותנו, אולם שימוש בהומור אכן יכול לעזור ולהקל עלינו במצבי משבר, במצבי כעס וחרדה וקושי, לאמץ זווית ראיה הומוריסטית על עצמנו ועל החיים וכך לנסות להפחית מעט את תחושת הכובד והקושי שאנו חווים, במיוחד כשמדובר בסטרס האופייני למקום העבודה, בו אנחנו נחוטים להימצא יותר שעות ביממה מאשר אנו נמצאים בבית, חוץ משעות השינה שלנו.

סטנד אפ משפר את מצב הרוח

הומור יכול לאפשר לנו לבטא רגשות בדרך מעודנת של כעס, פחד, חרדה ורגשות כואבים בדרך שלא פוגעת בנו ולא פוגעת באחרים, כאשר אנחנו גם יכולים להשתמש בהומור שחור וסרקזם כדרך להקלה, אך תמיד עדיף שימוש בהומור לא מתנשא ולא פוגעני כלפינו או כלפי אחרים.
סדנת צחוק הומוריסטית או מופע סטנד אפ לחברות הם בדיוק המתאימים לקבלת הכלים הללו שיאפשרו לנו לא רק להתמודד ע״י הומור עם מצבי הקושי שביום יום האינטנסיבי שלנו, אלא גם לגבש בינינו לבין שאר חברי הצוות במקום העבודה, כאשר הצחוק משחרר ומקרב לבבות ללא ספק.
כשאתם כמעסיקים תארגנו ערב גיבוש מוצלח והומוריסטי שכזה, שכחלק מהתוכנית האומנותית של הערב יכלול בתוכו סטנד אפ לחברות מרתק ומבדר, תנו את השחרור ואת האפשרות עבורכם ועבור העובדים שלכם לדעת שהחיים מצחיקים סה״כ, אז צוחקים! ואפשר לצחוק על הכל, על האישה, על הילדים, על הבוס ועל העבודה גם בכיף, ובקלות ורוח טובה ללא ספק, מה שעובדיכם יעריכו ללא ספק.

אני רוצה להזמין – למי עליי לפנות?

אחת מהחברות שיכולה במקצועיות רבה לארגן עבורכם מופע סטנד אפ לחברות שאותו לא תצליחו לשכוח ולשמוח בכל רגע שתיזכרו מה שחוויתם, היא חברת Gold events.
חברת גולד איוונטס מתמחה בהפקות אירועים מכל הסוגים ובאירועי גיבוש לאירגונים וחברות בפרט, וללא ספק תעשה זאת בהצלחה רבה ותגרום לחוויה מטריפה, קורעת ובלתי נשכחת בקרב צוותי העובדים.

חשוב לציין שכאשר מארגנים ערב גיבוש, שבו החלטתם שהמופע המרכזי יהיה סטנד אפ לחברות, לצד מופע הסטנד אפ ישנם עוד לא מעט דברים לארגן לקראת ערב הגיבוש המיועד.
במיוחד כאשר אתם משתפים פעולה בתכנון והפקת הערב עם גולד איוונטס, אל תשכחו כמה פקטורים חשובים שיקבעו את הלך רוח הערב המתוכנן, כמו:

הקייטרינג, כאשר כדאי להתחשב ולחשוב היטב מה האוכל שתרצו שיוגש בערב זה,
המיקום, האם תרצו שערב הגיבוש יהיה במקום סגור? פתוח? כדאי גם לחשוב על מקומות פתוחים ומזג אוויר נוח, אשר יאפשרו לכלל האורחים ועובדי החברה להשתחרר בסטנד אפ לחברות ולהרגיש בנוח היכן שימצאו.

לאחר שתכננתם כראוי את כל הסידורים הראוים, ומופע סטנד אפ מרכזי מבדר כבר שוריין, תהיו בטוחים כי העובדים שלכם הולכים להנות מכל רגע, וזה יועיל במיוחד לכם ולחברתכם.

מאמרים נוספים
תכשיטים עבודת יד
תכשיטים עבודת יד לנשות עסקים ישראליות

תכשיטים עבודת יד – לגברים קל להתלבש. לגברים אין התלבטות איך מתלבשים לחתונה, למשל.

ובכלל, לגברים אין קוד לבוש אותו הם מציבים לעצמם מידי בוקר. אך לנשים, מה לעשות, יש יותר אופציות וגם קלאסה. החל מחליפות ערב לנשים עד לבגדי ים – הקלאסה לעולם נשארת וזה הזמן להכיר אותה

מיהן אותן נשות עסקים ישראליות?

אכן, השוויון סוף סוף בפתח. הגיע הזמן שזה יקרה בכל התחומים ואנחנו מצפים לזה בקוצר רוח.אך ישנם דברים שכנראה לא ישתנו והוא הסטייל. לנשים יש סטייל והרבה. אנחנו רואים את זה בתכשיטים, בלבוש ובקוד הלבוש בעבודה שאותו הן

תכשיטי יוקרה לנשים
תכשיטי יוקרה לנשים בקריירה – העלאת מיתוג אישי והצלחה

ככל שנשים מטפסות בסולם ההצלחה בקריירה שלהן, מיתוג אישי הופך להיות חשוב יותר ויותר. היבט אחד של מיתוג אישי שאסור להתעלם ממנו הוא התכשיטים שעונדות נשות קריירה. תכשיטי יוקרה הם כלי רב עוצמה ביצירת תדמית של הצלחה ומעמד, ויכולים להשפיע במיוחד במסגרות מקצועיות. אפילו מפורסמות ונשים מצליחות בתעשיות שונות מסתמכות על תכשיטי יוקרה כדי לרומם את התדמית המקצועית שלהן. – אז למה שלא גם את –

בכל הנוגע למיתוג אישי, תכשיטי יוקרה יכולים להיות כלי רב עוצמה. בחירת תכשיטים יכולה להעביר מסרים על אישיות, סגנון ומעמד, ויכולות ליצור רושם ראשוני חזק

שירותי הסעדה
שירותי הסעדה לכל מטרה

שירותי הסעדה לכל מטרה או קייטרינג לאירועים מסייע לספק מנות טעימות וחמות למגוון רחב של אירועים בין אם אירועי חברה או אירועים כמו ימי הולדת, חתונות ובר או בת מצווה.

אירועים עם שף מקצועי בראש חברת הקייטרינג טובים וטעימים הופכים את כל המשתתפים באירוע למרוצים ופעמים רבות שירותי הסעדה למוסדות מציעים מספר סוגים של מנות ממגוון מטבחים, בכדי לגרות את החך של המשתתפים ולעודד אותם ואת בעלי האירוע לפנות אליהם שוב בעתיד.

שירותי הסעדה מעולים

שירותי הסעדה מעולים הם כאלו שיש בהם הרבה סוגים שונים של אוכל טעים ואיכותי, העשוי מהרכיבים הטריים והטובים

תוכן עניינים